Työhaastattelukutsu

Oltiin Timon kanssa tänään kaupungilla, kun sain mukavan puhelun. Se oli eräästä työpaikasta jota olin hakenut. Aluksi minulle tehtiin pieni puhelinhaastattelu ja sitten minut kutsuttiin ensi viikolla työhaastatteluun paikan päälle. Odotan sitä innolla.

Työ ei vastaa aivan koulutustani mutta jostain sitä pitää aloittaa. Varsinkin, kun oman alan töitä ei tunnu löytyvän edes alalla monta vuotta työskennenneille. Olen Facebookissa osana Töitä TV-friikuille -ryhmää, jossa koko ajan huudellaan töiden perään. Välillä ilmestyy jopa työpaikkailmoituksia mutta niistä ei ole vielä tärpännyt.

Tuossa työssä, mihin sain haastattelun, on parasta se, että se sijaitsee Joensuussa, pääsen kirjoittamaan (tosin ei mitään luovaa kirjoittamista mutta kuitenkin) ja tuntipalkkakin on hyvä. Lisäksi työ olisi useammalle kuukaudelle, ilmeisesti ainakin vuodelle. Tämä varmistuu vasta haastattelussa.

Tosin työpaikka ei vielä ole minun. Pitääkin muistaa hyvissä ajoin järjestää työtodistukset ym. paperit sekä silittää kauluspaita.

Kommentit

  1. Minun piti kommentoida, että "tsemppiä haastatteluun!!:)", mutta se taisi mennä jo.
    Mites meni ja saitko työn? Raportoi sitten, kun tiedät :)

    VastaaPoista
  2. En saanut työpaikkaa mutta yritän ajatella positiivisesti. Siihen työhön oli hakenu 30, 10 ne otti haastatteluun ja kaksi palkkasivat. Ihan hyvillä prosenteilla siis mennään, kun pääsin edes haastatteluun :P

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Foliokiharat

Lasange, lasangne

Timo kylässä -Sunnuntai