Karmea herätys

Nukkuessani olen aika vilkas, ainakin Timon mukaan. Olen kuorsannut, puhunut ja raapinut kantapäitäni unissani. Muutaman kerran olen myös läimäissyt Timoa, kun olen vaihtanut asentoa. Mutta nyt, kun Timo ei ollut kotona niin satutin sitten unissani itseäni. Tämä olikin ensimmäinen kerta.

Havahduin viideltä aamulla siihen, että olin unissani kaivellut nenääni liian syvälle. Se oli nopea herätys kun tajusin että kasvojani pitkin valuu veri. Oikeasti. Nopeasti vessaan tyrehdyttämään vuotoa. Olisi mielenkiintoista tietää miksi olin kaivellut nenääni näin. Näinkö jotain unta, jossa nenässäni oli jotain ylimääräistä? Minulla ei ole mitään muistikuvia viime yön unista. Olin vain järkyttynyt tavasta jolla heräsin. Ällöttävää. Sieraimeen koskee vieläkin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Foliokiharat

Lasange, lasangne

Timo kylässä -Sunnuntai