Sarjakuvia

Oon taas ihan villiintynyt lukemaan sarjakuvia. Oh! My Goddessin lisäksi olen lukenut Fushigi Yuugi -mangaa sekä iki-ihanaa Nemiä.

Oh! My Goddessissa olen osassa 9. Olisin jo varmaan pidemmällä jollei 10-13 olis jollain toisella lainassa. *mur* Toivottavasti ne palautuvat pian kirjastoon.

Fushigi Yuugi on jälleen uusi tuttavuus. Kaksi teinityttöä imeytyy noidutun kirjan mukana muinaiseen Kiinaan. Siellä he kohtaavat komean nuorukaisen. Tytöt palavaan omaan maailmaansa mutta mangan päähenkilö, Miaka, riitautuu äitinsä kanssa ja päättää palata kirjan maailmaan. Sinne palattuaan hän saa tietää olevansa Suzakun neito, jota on jo odotettu...

Olen päässyt Fushigi Yuugissa kolmanteen osaan, joka on sisällöltään jo hieman surullinen. Onneksi vastapainona olen lukenut Nemiä, joka kyllä saa hymyn huulille. Goottityttö jolla on asennetta. Löysin kirjastosta Nemi-kirjan, joka sisältää kaikki stripit vuodesta 1997 vuoteen 2000. Hassua nähdä kuinka piirtäjän, Lise Myhren käsiala muuttuu. Suosittelen. Kaikkia. Tasapuolisesti.

Kommentit

  1. Ootpa hyvin kunnostautunut lukemisessa viime aikoina. Kannattaakin hyödyntää tuo väliaika, kun ei ole enää opiskeluja eikä vielä töitä: aikaa tehdä vaikka mitä :)

    VastaaPoista
  2. Juu, nyt on kaikenlaista lukemista työnalla. Niistä lisää myöhemmin ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Foliokiharat

Lasange, lasangne

Timo kylässä -Sunnuntai