Sadas (1.) bloggaus

Huomasin juuri, että äsken kirjoittamani arvostelu Ylpeydestä ja ennakkoluulosta oli tämän vuoden sadas blogikirjoitukseni. Pitäisikö tätä jotenkin juhlistaa? :)

Vuosi 2012 on kohta ohitse. Tämä on ollut minulle hieno vuosi. Valmistuin ja pääsin uuteen kouluun. Olen saanut työkokemusta ja uusia ystäviä.Olen lukenut erittäin paljon hienoja kirjoja ja tulevaisuus on alkanut hahmottua.

Tietenkään tämä vuosi ei ole ollut pelkkää ruusuilla tanssia. Olin työttömänä, melkein pennittömänä, enkä tehnyt mitään järisyttävän hienoa. Mutta kuitenkin olen oppinut vuonna 2012 niin paljon, että olen menneeseen vuoteen erittäin tyytyväinen ja odotan innolla vuotta 2013.

Kiitänkin siis kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotan oikein hyvää uutta vuotta 2013!




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Foliokiharat

Lasange, lasangne

Timo kylässä -Sunnuntai