Kolmas kerta toden sanoo

Yritän vielä kerran. Näitä blogeja on tullut aloitettua jo pari kertaa. Ensimmäistä blogiani kirjoitin itseasiassa peräti kaksi vuotta, toinen tyrehtyi jo heti ensimmäisen bloggauksen jälkeen. Nyt on se tunne, että voisin yrittää uudelleen. Sen kolmannen kerran.

Blogillani ei tule olemaan mitään tiettyä teemaa, koska en suoraan sanoen ole fanaattinen minkään suhteen. Minä en ole käsityöihmisiä, en neulo enkä hirveästi leivokkaan. Minulla ei ole mitään lempibändiä jota seuraisin maailman tappiin asti. Pukeutuminen on kivaa mutta en ole mitenkään erikoisen muodikas.

Pidän kirjoittamisesta, kirjoista, elokuvista, ruuanlaitosta, musiikista, matkustelusta, valokuvaamisesta sekä ystävien ja perheen kanssa hengailusta. Vietän liikaa aikaa television ja internetin ääressä. Tosin television katsominen on nyt jäänyt vähemmälle, koska sellaista minulla ei nyt ole. Olen siis peruslaiska opiskelija, jonka pitäisi kohta valmistua jahka harjoittelu loppuu ja opparin saisi kirjoitettua.

Olen kuitenkin vakaasti päättänyt saada tämän blogin rullaamaan eteenpäin joten jos tekstiä ei ala ilmestymään, annan lukijoilleni luvan potkia minua takamuksille. Sitä joskus tarvitaan....

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Foliokiharat

Lasange, lasangne

Timo kylässä -Sunnuntai